با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربران فضای مجازی؛ تهیه نیازهای روزمره، هفتگی و ماهانه به شیوه آنلاین بر روی عادات خرید و سبک زندگی افراد تاثیر قابل توجهی داشته است. امروزه افراد ترجیح می‌دهند خرید خود را با جستجو در اینترنت و فروشگاه های آنلاین انجام دهند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند و با راحتی بیشتر محصولات متنوع تری را جهت خرید، بررسی و انتخاب کنند.


اما آیا همه فروشگاه‌های آنلاین محصولات مورد نیاز افراد را با قیمت و کیفیت مناسب پوشش می دهند؟
آیا کیفیت ارائه خدمات جهت سفارش و تحویل، دقیق و رضایت بخش است؟
آیا مشتریان در صورت داشتن تجربه خرید ناخوشایند، امکان استفاده از سایر فروشگاه‌های آنلاین جهت برآورده کردن نیازهای خود را خواهند داشت؟


زندگی امروزه نیازمند بستر خرید جدید و مطمئنی است تا علاوه بر برطرف کردن نیازها، تجربه کاربری خوب و قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم کند.

 

داستان مهر ایرانیان

فروشگاه اینترنتی مهر ایرانیان، در سال 1400 فعالیت خود را ابتدا با تمرکز بر تامین و توزیع کالاهای تند مصرف و سوپرمارکتی آغاز نمود و با تلاش های بی وقفه همکاران جهت افزایش تنوع محصولات و استقبال مخاطبان خود به دلیل داشتن تجربه خوب خرید که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و ارائه خدمات وفادارسازی مشتری بود، توانست سهم بازار خود را گسترش داده و در دیگر صنف‌ها نیز ورود کند.

فروشگاه اینترنتی مهرایرانیان با پرفروش ترین برند ها و جدیدترین کالا های مواد غذایی ارائه شده، به مشتری این امکان را می دهد که همه روزه حتی در ایام تعطیلات سفارشات خود را ثبت نمایند و با ارسال رایگان، در ساعات متفاوت روز که به انتخاب مشتری مشخص می شود،  محصولات خود را دریافت نمایند.