برند ایروکس با راهکارهای نوین علمی برای درمان تخصصی بیماری‌های پوست و مو در همه سنین محصولاتی را وارد بازار می‌کند. 

تاریخچه برند ایروکس IROX

برند ایروکس (Irox) از محصولات شرکت آوند فر است. شرکت ایران آوندفر یکی از ۱۰ شرکت برتر تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی کشور است که در سال ۱۳۵۸ تاسیس و فعالیت خود را با مدیریت جدید در سال ۱۳۶۵ با تولید دو نوع محصول آغاز کرد. با گسترش متراژ کارخانه ایران آوند فر سالانه ۲۰ هزار تن محصول شامل ۲۵ نوع شامپو، مایعات شوینده ظرف و دست، نرم کننده‌های پارچه و مو، انواع کرم، ژل موی سر، خمیر و ژل دندان تولید می‌کند.

محصولات ایروکس

گروه خانواده ایروکس (Irox) با راهکارهای نوین علمی برای درمان تخصصی بیماری‌های پوست و مو در همه سنین محصولاتی را وارد بازار می‌کند. محصولات این برند شامل بخش‌های مراقبت از پوست، مو، دهان و دندان و مراقبت از مادر و کودک است. جدیدترین محصولات IROX شامل انواع ضدعفونی کننده‌های دست است. این برند همیشه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خلاقانه و نوآورانه عمل می‌کند.

محصولات مراقبت از مو

ما گاهی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، نشناختن نوع مو، زیادی اسم‌ها و مدل‌های مختلف محصولات مراقبت از مو دست به انتخاب محصولاتی می‌زنیم که ضرر زیادی به مو وارد می‌کنند. اگر می‌خواهید موهای سالمی داشته باشید باید اهمیت بیشتری به آنها دهید که این امر با انتخاب محصولات مراقبت از مو نظیر شامپو، نرم کننده و ماسک مو تا حد زیادی برطرف می‌شود. برند ایروکس توانسته نیازهای شما را تا حد زیادی برطرف کند.

بهترین شامپو ایروکس

ایروکس نمونه خوبی از یک برند ایرانی موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که با خاصیت درمانی بالا و اثربخشی بسیار خوب نظر عموم مردم و متخصصین زیبایی را جلب می‌کند. برای خیلی‌ها این سوال مطرح است که شامپو ایروکس ساخت کدام کشور است؟ باید گفت که ایروکس ساخت کشور ایران است. ما در اینجا لیستی از بهترین شامپو ایروکس را برای شما با فواید آن آورده ایم:

شامپو بیوتین پلاس ایروکس

اگر موهایی با تار نازک دارید یا دچار ریزش مو هستید، خرید شامپو بیوتین پلاس ایروکس یک انتخاب ایده‌ال برای موهای شما است. این محصول بر پایه بیوتین طراحی و تولید شده است که برای بازسازی و تقویت تارهای مو بسیار عالی و کاربردی است. بیوتین موجود در این شامپو تارهای مو را ضخیم‌تر و موهایتان را پرپشت‌تر و خوش‌حالت‌تر نشان می‌دهد.

شامپو کافئین پلاس IROX

یکی دیگر از محصولات موی این برند شامپو کافئین پلاس است. عصاره کافئین موجود در این شامپو باعث تغذیه و انرژی رسانی عمیق به ریشه و ساقه موها می‌شود و رشد دوباره مو را تحریک می‌کند. ترکیبات این شامپو گردش خون در پوست سر را افزایش می‌دهند و موجب تغذیه فولیکول‌های مو می‌شود و یک شوینده مناسب برای خانم‌ها و آقایان به شمار می‌آید. شما می‌توانید شامپو کافئین پلاس ایروکس را از فروشگاه مهر ایرانیان خریداری کنید.

شامپو زینک پلاس ایروکس

این محصول برای تغذیه مو، تقویت بافت مو و پوست سر، از بین بردن شوره و پوست‌های کف سر و بهبود خارش و التهابات پوست سر طراحی و تولید شده است. استفاده از این برند برای افراد با پوست خشک و ملتهب که دچار خارش و شوره هستند یک انتخاب مناسب است. عصاره‌های گیاهی موجود در این شامپو به آبرسانی، درخشندگی و لطافت بیشتر موها کمک می‌کند.

شامپو گزنه ضد ریزش موهای چرب

این شامپو برای افرادی با موهای چرب و دچار ریزش مو مناسب است. روغن جوجوبا، عصاره گیاه گزنه و پلی کوآترنیوم ۱۰ از جمله ترکیبات موثر در این شامپو است که به شما برای داشتن موهایی متعادل، پرپشت، بدون موخوره، مرطوب، درخشان و لطیف کمک می‌کند. شامپو گزنه ایروکس بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش مو و کنترل چربی سر است.

شامپو سبوس گندم ایروکس

این شامپو یک پکیج کامل از ویتامین‌هاست. عصاره سبوس گندم به کار رفته در این شامپو باعث تقویت و ترمیم و آبرسانی به ساختمان مو می‌شود. ویتامینB۲، B۷، B۶، A و E از ویتامین‌های موجود در این شامپو هستند که به سلامت مو کمک می‌کند.

شامپو آرگان ایروکس

این شامپو با ترکیبات موثر و داشتن روغن آرگان سبب حفظ رطوبت ساقه و کاهش خشکی پوست سر می‌شود و به افزایش نرمی و رطوبت ساقه و پوست سر کمک می‌کند.

 

شامپو بدن کرمی ایروکس

این شامپو با استفاده از شوینده‌های ملایم و دارا بودن ۲۵ درصد کرم موجب افزایش رطوبت پوست و لطافت و نرمی آن می‌شود. همچنین ترکیبات گیاهی موجود در آن از خشکی و خارش پوست جلوگیری می‌کند.

شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس ۱ درصد ایروکس

این شامپو از جدیدترین و بهترین مواد ضد قارچ و ضد باکتری بهره گرفته و برای پیشگیری و درمان موضعی بیماری‌های قارچی انواع پوست‌ها مفید است. این محصول پس از شنا و ورزش‌های بدنی جهت پیشگیری از بیماری‌های قارچی پوست و کاهش بوی بد بدن قابل استفاده است.

محصولات مراقبت از مادر و کودک ایروکس (IROX)

به دلیل حساسیت و تغییرات پوستی مادر در دوران بارداری و محدودیت مصرف محصولات پوست و مو در دوران شیردهی و همچنین ظرافت و آسیب پذیر بودن زیاد پوست کودکان به ویژه در سنین پایین و پس از تولد، محصولات مراقبت از مادر و کودک با هدف پاسخگویی به نیازهای مراقبت از پوست و موی نوزادان، کودکان و مادران توسط برند ایروکس باکیفیت بالا تولید و ارائه شده است. 

انواع سرم موی ایروکس

 هر کدام از سرم های موی ایروکس دارای خواص ویژه ای هستند و عمدتا بر پایه ترکیبات طبیعی و گیاهی فرموله شده اند. این محصولات در افزایش نرمی و درخشندگی تارهای مو نقش موثری ایفا می کنند. گفتنی است که سرم های مو ایروکس بعد از استفاده نیازی به آبکشی ندارند. 

سرم  موی ایروکس کافئین پلاسسرم موی کافئین پلاس ایروکس با داشتن عصاره بید کانادایی در مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز، و با داشتن کافئین در افزایش خون رسانی و تغذیه و تحریک فولیکول ها، در نتیجه، افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو و رویش مجدد موها موثر است. این سرم مو حاوی عصاره چای سبز و توکوفرل استات است، بنابراین سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان می باشد و  به حفظ سلامت موها  کمک می کند، همچنین، توکوفریل استات و پانتوتنیک اسید خاصیت آبرسانی دارند، بنابراین، سرم موی کافئین پلاس ایروکس در التیام پوست کف سر و حفظ رطوبت موها موثر واقع می شود. 

سرم موی ایروکس بیوتین پلاس - ترکیبات گیاهی متعدد فرمولاسیون اصلی این سرم تقویت کننده رشد مو را تشکیل می دهند. عصاره آرنیکا و عصاره کدو تنبل موجب تنظیم ترشح سبوم و حفظ رطوبت لازم برای پوست سر می شوند. عصاره آرنیکا و لانولین از دیگر ترکیبات موجود در سرم موی بیوتین پلاس ایروکس هستند که التهاب پوست سر را کاهش داده و موجب حفظ سلامت پوست سر برای رشد موهایی سالم می شوند. عصاره های رزماری، گزنه، دم اسب و زنجبیل با اثرگذاری بر فولیکول ها، موجب رشد موهایی ضخیم تر، مستحکم تر و سالم تر می شوند. 

سرم موی زینک پلاس ایروکس - سرم موی زینک پلاس ایروکس با استفاده از Zinc Pca عصاره‌های گیاهی ضد التهاب و ویتامین سبب کاهش ترشح سبوم، تسکین التهابات و تحریکات پوست سر، کنترل شوره سر و پوسته ریزی می‌شود. این سرم مو با توجه به فواید زینک پلاس که ترکیب فعال و موثر آن محسوب می‌شود توانسته تاثیرات مثبتی بر سلامت مو داشته باشد. محصول ایروکس با مهار آنزیم ۵- آلفا ردوکتاز و کاهش سطح DHT ریزش‌ فولیکول‌های مو حساس را کاهش می‌دهد. محصول ایروکس حاوی روغن‌ها و عصاره‌های خالص و طبیعی است و به آسانی در پوست سر جذب می‌شود.

سرم موی آرگان پلاس ایروکس - سرم موی آرگان پلاس ایروکس با روغن‌های گیاهی متنوعی مانند روغن آرگان، روغن شاهدانه، روغن دانه انگور و روغن گل مغربی رطوبت ساقه مو را حفظ می‌کند. این سرم مو موجب رفع خشکی مو و اسکالپ شده و با ترمیم ساقه موهای آسیب دیده از ایجاد موخوره پیشگیری می‌کند. سرم ایروکس سبب درخشندگی و حالت پذیری مو می‌شود. به علاوه اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌های موجود و عناصر معدنی در این روغن‌ها به تغذیه فولیکول‌های مو کمک کرده و در رشد بهتر مو موثر است.

سرم فریز ریلیز ایروکس - سرم ایروکس ساختار موهای ضعیف و آسیب دیده را اصلاح و بهبود می بخشد. خوش حالتی و شانه پذیری مو را افزایش و شادابی و سلامتی موهایتان را برایتان به ارمغان می آورد. سرم مو بافت موهای خشک و شکننده ترمیم و نوسازی کرده و موجب ابریشمی شدن موها می گردد.

 

 

خرید محصولات ایروکس از فروشگاه مهرایرانیان

 

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!