برند او آ ب (OAB) شامل محصولات مواد غذایی کمکی و رژیمی می باشد که در انواع مختلف عرضه می شود.

شرکت فرآورده غذایی OAB وارد کننده انواع محصولات ارگانیک از کشورهای مختلف جهان بوده که انواع غذاهای ارگانیک همچون انواع جو دوسر ارگانیک، کینوا، دانه چیا، پرک چاودار، انواع زیتون و روغن زیتون و … است. تمامی کالاهای ارائه شده با برند OAB دارای بهترین و معتبرترین نشان های سلامتی و دارای مدارک ٱرگانیک و بهداشتی از سازمان غذا و دارو و سایر سازمان های بهداشتی جهانی بوده و طبق استانداردهای جهانی تولید گشته است.

جو دوسر چیست؟

جو دوسر یا یولاف که بیشتر به صورت پرک یا بلغور عرضه می شود یکی از بهترین و کامل ترین انواع غلات از خانواده ی گندمیان است که 12000 سال پیش از میلاد به عنوان یک علف هرز در زمین های گندم می رویید. اما 2000 پیش از میلاد در اسکاندیناوی و لهستان مردم متوجه شدند که می توانند از جو به عنوان یک ماده ی غذایی مغذی استفاده کنند.به دلیل مقادیر بالای فیبر که دارد باعث کاهش کلسترول خون بالای می شود، به پیشگیری و درمان یبوست کمک کرده و برای بدنسازی، لاغری و کاهش وزن مفید می باشد.

  

از فواید جو دوسر می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • جو دوسر بسیار مغذی است.
  • جو دوسر سرشار از آنتی اکسیدان ها ، از جمله آوانتانامیدها است.
  • جو دوسر حاوی فیبر محلول قدرتمند بنام گلوکان است. به همین دلیل باعث سیری زودرس می شود.
  • آنها می توانند سطح کلسترول را کاهش داده و از کلسترول LDL در برابر آسیب محافظت کنند .
  • کنترل میزان قند خون
  • کاهش میزان کالری و جلوگیری از افزایش وزن
  • پیشگیری و درمان عفونت و سرطان کولون و یبوست
  • کاهش ریسک بیماری های قلبی و عروقی

فوائد خوردن جو دوسر در صبحانه

ازآنجایی‌که جو دوسر حاوی مقدار مناسبی فیبر است، مصرف آن در صبح به افراد کمک می‌کند تا در طول روز برای مدت طولانی‌تری سیر بمانند. زیرا هضم جو دوسر ممکن است زمان زیادی طول بکشد. اگر برای مدت بیشتری احساس سیری کنید، ممکن است حتی نیازی به خوردن یک میان‌وعده بعد از صبحانه نداشته باشید.

جو دوسر ماده غذایی است که می‌تواند به افزایش سطح انرژی و بهبود عملکرد متابولیک کمک کند. می‌تواند منبع انرژی عالی برای صبحانه باشد بدون اینکه سطح قند خون به سرعت پایین بیاید. 

پودر جوانه گندم را می توان در صبحانه نیز استفاده کرد. پودر جوانه گندم به خاطر داشتن کالری بالا باعث افزایش سریع وزن شده و به چاقی صورت نیز کمک می کند. ویتامین E و B از جمله ویتامین ‌هایی هستند که به زیبایی و سلامت پوست کمک می کنند چرا که باعث آبرسانی و افزایش آب میان بافتی می شود.  این ویژگی ها در نهایت صورت را چاق می کنند. ویتامین E و B به مقدار زیادی در جوانه گندم وجود دارد و مصرف آن می تواند به چاقی صورت کمک کند.

 

بهترین زمان مصرف جو دوسر برای ورزشکاران

اگر هدف از ورزش کردن کاهش وزن و تناسب اندام باشد، بهتر است جو دوسر در هر دو وعده صبحانه و عصرانه مصرف شود. چراکه سرشار از فیبر و مواد معدنی قابل هضم برای کاهش چربی شکم است.

اما اگر هدف از ورزش کردن، قوی کردن عضلات برای انجام تمرینات ورزشی دشوار است، بهترین زمان مصرف جو دوسر فقط صبح است. زیرا جو دوسر پروتئین کافی برای تغذیه عضلات را ندارد و بهتر است در وعده‌های غذایی بعدی از انواع پروتئین حیوانی مانند گوشت مرغ و ماهی استفاده شود.

گیاه کینوا بدون گلوتن، پروتئینی کامل و کم کالری است که با مصرف آن نه تنها پروتئین بدنتان را تکمیل می‌کنید، بلکه ۸ آمینواسید لازم را فراهم کرده‌اید و برای تمامی گروه‌های خونی بسیار مناسب است. کینوا گیاهی است برای متعادل کردن قند خون و برای کنترل دیابت بسیار سودمند می‌باشد. مصرف کینوا باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون، تضمین کاهش وزن، رفع یبوست، ضد التهاب، پرورش اندام، تقویت مو، پیشگیری از سرطان و کنترل بیش فعالی کودک می‌شود.

 

فواید فیبر موجود در جو دوسر پرک

فیبری که در این ماده‌ی غذایی وجود دارد تا مدتی طولانی می‌تواند احساس گرسنگی را از شما دور کند. احساس سیری بر اثر خوردن جو دوسر، مصرف خوراکی‌های مضر و بسیار شیرین را محدود خواهد کرد؛ درنتیجه این نوع غلات تا حد زیادی از چاق شدن فرد جلوگیری خواهد کرد. ناگفته نماند که جو دوسر فواید و خواص فراوانی بر سلامت پوست و مو دارد و البته تا حد زیادی از یبوست پیشگیری می‌کند.

با استفاده از جو دو سر پرک آماده مصرف، شما می توانید مقوی ترین و لذیذترین صبحانه و انواع سوپها و آش ها و غذاها را با فیبر بالا و ویتامین B تهیه نمایید. و حتی مقداری از آن را بر روی سالاد بریزید. در تهیه انواع سوپ شما می توانید بر حسب سلیقه خود یک پیمانه جو دو سر را در چهار الی شش پیمانه آب سرد ریخته و بپزید.

 

محصولات OAB موجود در سایت مهرایرانیان

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!