رستوران هانی با حدود نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی و با استفاده از کادری مجرب و کار آزموده در میدان قیام تهران تاسیس شد. 

برند هانی

رستوران هانی با حدود نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی و با استفاده از کادری مجرب و کار آزموده در میدان قیام تهران تاسیس شد. کیفیت بالای غذاهای ارائه شده ، استفاده از بهترین مواد اولیه، بکارگیری شیوه های نوین صنعتی و استقبال روزافزون مشتریان پشتوانه ای گردید تا هانی در جهت احداث و تکمیل سیستمی هدفمند با ساختاری عالی در پخت و ارائه غذاهای سنتی بصورت بسته بندی شده گام های خود را مصمم تر از پیش و در جهت خدمتی ماندگار به مصرف کنندگان بردارد.


اکنون مفتخریم به عنوان یک ایرانی سبد غذایی ملل مختلف را با غذاهای سنتی ایرانی رنگین کرده و طعم لذیذ غذاهای ایران را به آنان بچشانیم.
هانی ابتدا به صورت رستورانی کوچک و در سال ۱۳۵۶ و در میدان قیام شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد. با استقبال روز افزون مردم و تقاضای ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی، رستوران های هانی اقدام به گسترش فعالیت ها و تاسیس شعب جدید در تهران نمود و نهایتا با مطالعات آکادمیک و تحقیقات گسترده در زمینه تهیه و تولید انبوه بهترین غذای بسته بندی شده سنتی ، اقدام به تاسیس و تکمیل کارخانه ای نمود که در آن تلفیق ذوق و هنر اصیل ایرانی و بکارگیری ابزار و ماشین آلات و تکنولوژی پیشرفته هانی را بر آن داشت تا با مسئولیتی خطیر این امر مهم را به جامعه معرفی نماید.

 

 

 هدف از تولید خورش‌های آماده چیست؟

خورش‌ها و برنج‌های آماده با هدف کمک کردن به دانشجویان، افراد مجرد، خانم‌های شاغل و حتی تهیه یک غذای فوری برای برخی مهمانی‌ها، به بازار مواد غذایی آمدند. این نوع خورش‌ها، کاملاً پخته هستند و برای مصرف باید فقط آن‌ها را گرم کرد، به همین دلیل خیلی زود جای خود را در بین مردم باز کردند. البته ایجاد تنوع در سبد غذایی افراد هم می‌تواند از اهداف تولید این محصولات باشد.

آیا خورش‌های آماده مواد افزودنی یا نگه‌دارنده دارند؟

خیلی از مردم گمان می‌کنند انواع کنسروها از جمله خورش‌های حاضری، تن ماهی،‌ لوبیا و قارچ، ذرت،‌ نخودفرنگی،‌ لوبیا چیتی و... مواد نگه‌دارنده و افزودنی دارند،‌ اما واقعاً این طور نیست. فرآیند تولید کنسروها به گونه‌ای است که نیاز به استفاده از هیچ‌گونه افزودنی یا نگه‌دارنده‌ای ندارد.

آیا امکان افت مواد مغذی در خورش‌های آماده وجود دارد؟

معمولاً یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بیشتر مصرف‌کنندگان خورش‌های آماده، نگرانی از کم شدن ارزش تغذیه‌ای مواد موجود در این نوع محصولات است. ولی در واقع حتی وقتی شما خورش را در منزل هم تهیه می‌کنید، از ارزش تغذیه‌ای مواد تشکیل‌دهنده آن کاسته خواهد شد. به طور کلی در فرآیند تهیه تمام غذاها، با توجه به اینکه چطور و چقدر حرارت می‌بینند، کیفیت مواد اولیه‌شان کم می‌شود.

بهتر است بدانید که در روند پخت و حرارت دیدن مواد غذایی، بیشتر ویتامین‌های آن‌ها تجزیه می‌شوند و از دست می‌روند اما پروتئین، کربوهیدرات، چربی و املاحی مانند آهن،‌ روی و کلسیم مواد غذایی با پخته شدن از بین نمی‌روند. البته حساسیت ویتامین‌ها به حرارت متفاوت است و در این فرایند اول ویتامین C و بعد ویتامین‌های E و B مواد غذایی از بین می‌روند و هرچه مدت زمان پخت بالاتر رود،‌ امکان از دست رفتن این ویتامین‌ها هم بیشتر می‌شود.

آیا می‌توان قوطی خورش‌های آماده را پس از باز کردن در آن‌ها باز هم در یخچال گذاشت؟

هرچند که معمولاً حجم خورش‌های حاضری به اندازه یک وعده است، اما گاهی نمی‌توان تمام خورش را در یک وعده غذایی مصرف کرد. در این صورت می‌توان اگر خورش داخل ظرفی دربسته ریخته شود، می‌توان آن را 2 تا 3 روز داخل یخچال نگهداری کرد. البته پیش از مصرف دوباره خورش، حتماً آن را دوباره کاملاً گرم کنید تا اگر احتمالاً میکروبی داخل آن رشد کرده است، با گرمای مناسب از بین برود. در ضمن، خورش‌های آماده را هم با همان ظروف بسته‌بندیشان، پیش از باز کردن (مانند تن ماهی) حداقل 20 دقیقه بجوشانید.

آیا مصرف مداوم خورش‌های آماده اشکالی دارد؟

از آنجا که خورش‌های حاضری هیچ ماده نگه‌دارنده یا ضدمیکروبی‌ای ندارد، چند بار مصرف آن‌ها در هفته مشکلی به وجود نمی‌آورد. در بین انواع کنسروها،‌ شاید فقط بتوان مصرف محصولاتی مانند رب گوجه‌فرنگی را به دلیل وجود مواد نگه‌دارنده و ضدکپک محدود کرد. در بین انواع خورش‌های آماده موجود بازار هم مصرف هیچ‌کدام بر دیگری برتری خاصی ندارد. هرچند که مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها تا حدی با هم تفاوت دارند اما تفاوت اساسی در مقدار ریزمغذی‌ها یا فوایدشان با یکدیگر نیست و نمی‌توان مصرف برخی از انواع خورش‌های آماده را بر سایر محصولات ترجیح داد.

 

 خرید محصولات هانی از فروشگاه مهرایرانیان

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!