شرکت حلوای عقاب به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات بر پایه کنجد در ایران محسوب می گردد.

درباره عقاب 

شرکت حلوای عقاب به‌عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت تولید‌کننده محصولات بر پایه کنجد در ایران شناخته می‌شود. این شرکت از سال 1319 با تولید محصول حلوا در محله پاچنار تهران آغاز به کار کرد. به پشتوانه تلاش و تجربیات طولانی مدت خود در زمینه تولید محصولات سلامت محور همراه با توسعه زیر ساخت‌های تولیدی خود، امروزه حلوای عقاب یک برند شناخته شده ملی محسوب می‌گردد.

اغلب محصولات شرکت اصلی عقاب شامل محصولات بر پایهٔ کنجد است؛ محصولاتی مانند: انواع حلوای ارده، کنجد برشته، کنجد بار (کنجد عسلی)، کرم کنجد، بیسکو کرم کنجدی، سس کنجد، ارده و روغن کنجد. از محصولاتی که برپایهٔ کنجد نیست هم می‌توان کرهٔ بادام زمینی را نام برد.

حلوا عقاب

حلوا ارده یکی از فرآورده‌های بدست آمده از دانه کنجد است که از مخلوط کردن ارده (کنجد آسیاب شده) با شیره تغلیظ شده به دست می‌آید و حاوی تمامی مزایای تغذیه‌ای کنجد نظیر پروتئین، آنتی اکسیدان، ویتامین B، ویتامین E، کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن می‌باشد. شرکت حلوای عقاب با بیش از 80 سال تجربه در زمینه تولید فرآورده‌های حاصل از کنجد، محصولات مختلف حلوا ارده شامل حلوا ارده ساده، حلوا ارده با پسته و بادام زمینی، حلوا ارده کنجدی، حلوا ارده سنتی (نرم) و حلوا ارده بدون شکر را با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می‌نماید.

- حلوا ارده کنجدی عقاب علاوه بر 55% کنجد آسیاب شده (ارده) موجود در فرمولاسیون حلوا ارده، حاوي 10% دانه کنجد برشته در داخل بافت و سطح محصول است که موجب ايجاد ظاهری مطلوب، ارزش غذايی بالا و طعمی خوشایند می‌گردد.

- حلوا ارده با تزئین پسته و بادام زمینی، نوع ديگري از انواع حلوا ارده است که در فرمولاسيون آن مخلوطی از گرانول پسته و خلال بادام زمينی استفاده می‌شود. پسته و بادام زمینی از جمله دانه‌‌های روغنی بسيار مقوی و مغذی هستند که همانند کنجد سرشار از املاح و ويتامين‌های مختلف می باشند و به جهت ارزش غذایی بالا، استفاده از آن ها به جوانان و ورزشکاران توصیه می گردد.

- حلوا ارده شکری، از مخلوط کردن ارده با شيره حاصل از تغلیظ شکر و گلوکز بدست می‌آيد که پس از هم زدن کامل، يک بافت جامد با ظاهری نخ دار حاصل می‌گردد. با توجه به اينکه 55% وزن حلوا ارده عقاب را، ارده (کنجد آسياب شده) تشکيل می‌دهد، لذا تمامی خواص مطلوب اين دانه مغذی، در اين محصول نيز وجود دارد.

کرم کنجد

کرم کنجد یکی از محصولات بر پایه ارده (کنجد آسیاب شده) است که کلیه خواص کنجد از قبیل پروتئین، آنتی اکسیدان، ویتامین B، ویتامین E، کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن را دارا می‌باشد. با توجه به اینکه در فرمولاسیون کرم کنجدهای عقاب از روغن هیدروژنه و پالم استفاده نمی‌شود، می‌توانند به عنوان محصولی سالم و خوشمزه در وعده صبحانه و یا میان وعده توسط تمامی گروه‌های سنی به ويژه کودکان و دانش‌آموزان مورد مصرف قرار گیرند. این گروه از محصولات عقاب در چهار نوع ساده، کاکائویی، قهوه و بدون شکر تحت سختگیرانه‌ترین استانداردهای کیفی و ایمنی مواد غذایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

- کرم کنجد ساده این محصول بر پایه ارده (کنجد آسیاب شده) می‌باشد و به دلیل عدم استفاده از روغن هیدروژنه و پالم در تولید این فرآورده، به عنوان یک ماده غذایی مقوی، مغذی، بسيار لذيذ و سالم براي تمامی گروه‌های سنی قابل استفاده است. این محصول به صورت بسته بندی مناسب خانوار (250 و 350 گرمی)، یک نفره (25 گرمی) و فله سه کیلوگرمی تولید می‌­گردد.

- کرم کنجد کاکائویی بر پایه ارده و با استفاده از پودر کاکائو تولید شده و به جهت دارا بودن خواص تغذیه‌ای کنجد و عدم استفاده از روغن هیدروژنه و پالم، به عنوان جایگزینی خوشمزه و سالم برای شکلات صبحانه، قابل مصرف می‌باشد. این محصول در بسته بندی مناسب خانوار (250 و 350 گرمی) و فله سه کیلوگرمی تولید و عرضه می‌­گردد.

- کرم کنجد قهوه بر پایه کنجد آسیاب شده (ارده) و با استفاده از پودر قهوه طبیعی تولید می‌شود و به دلیل عدم استفاده از روغن هیدروژنه و پالم در فرمولاسیون آن، به عنوان فرآورده­ای سالم، جهت مصرف در وعده صبحانه و یا میان وعده برای علاقه‌مندان به طعم قهوه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول در بسته بندی مناسب خانوار (250 و 350 گرمی) و فله سه کیلویی تولید می­‌شود.

دانه کنجد

دانه کنجد جزء قدیمی‌ترین دانه‌های روغنی است که توسط بشر کشت می‌شده و به دلیل خواص تغذیه‌ای بی‌نظیر آن از جمله پروتئین، ویتامین B، ویتامین E، فسفر، کلسیم، آنتی اکسیدان‌ها و … ملکه دانه‌های روغنی نام گرفته است. شرکت حلوای عقاب با بیش از هشتاد سال تجربه در زمینه تولید محصولات بر پایه کنجد، انواع دانه‌های پوست گیری شده کنجد را در راستای ارتقای سلامت جامعه، تحت سخت گیرانه‌ترین استانداردهای کیفی و ایمنی مواد غذایی، در اوزان مختلف تولید می‌نماید.

- کرم کنجد برشته نمکی پس از انجام عملیات پوست گیری و بو دادن کنجد، در نوع نمکی تولید و در بطری‌های PET با طراحی زیبا و در دو قسمتی به‏ منظور تخلیه آسان کنجد، تحت شرایط گاز ازت بسته‌بندی می‌گردد و به عنوان یک میان وعده سالم و غنی از مواد معدنی و ویتامین ها جهت تقویت سیستم ایمنی و همین طور به منظور تهیه و تزئین غذاها و سالادهای مختلف قابل مصرف می‌باشد.

ارده کامجد

یکی از کاربردهای اصلی کنجد، تولید فرآورده‌هایی است که در آن از ارده (کنجد آسیاب شده) استفاده می‌گردد. ارده که به نام‌های دیگری از جمله تهینی، تاهین یا خمیر کنجد نیز شناخته می‌شود، مایع غلیظ بدست آمده از دانه کنجد پوست گیری شده، برشته و آسیاب شده به رنگ کرم تا زرد روشن است. در واقع ارده یک فرآورده خالص از دانه کنجد پوست گیری شده می‌باشد، بنابراین تمام خواص تغذیه‌ای کنجد در ارده نیز وجود دارد. اگرچه از ارده بیشتر در تولید فرآورده‌هایی مانند حلوا استفاده می‌شود، اما خود به تنهایی و یا همراه با شیره خرما، عسل و… یک ماده غذایی کامل به ویژه برای وعده صبحانه محسوب می‌گردد.

ارده، محصول حاصل از آسیاب کردن کنجد بدون پوست و بوداده شده با حفظ تمام خواص تغذیه‌ای آن است که به تنهایی و یا همراه با یک شیرین کننده نظیر شیره خرما یا شیره انگور می‌تواند به‌عنوان یک وعده غذایی مناسب، استفاده گردد. همچنین این فرآورده در تهیه انواع غذاها، شیرینی‌جات و دسرها مورد مصرف قرار می‌گیرد. دو فاز شدن یا جدا شدن روغن در سطح ارده، امری طبیعی و نشان دهنده خالص بودن آن است و با هم زدن، به حالت اولیه برمی‌گردد. این محصول در بسته بندی مخصوص خانوار (270 و 600 گرمی) و فله (3 و 20 کیلویی) تولید و عرضه می‌شود.

 

خرید محصولات عقاب از فروشگاه مهرایرانیان

 

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!