بن مانو یک کمپانی کوچک قهوه‌سازی بود که تصمیم گرفت تا با ارائه قهوه‌های باکیفیت و تازه در بازار قهوه رقابت کند. 

آشنایی با بن مانو

تعریف

برند بن مانو از 1392 با تاسیس بخش تحقیق و توسعه شروع به کار کرد. این گروه به مدت 3 سال صرفا مشغول انجام تحقیقات در زمینه ترکیبات قهوه و ارتباط هرکدام با سلیقه و ذائقه و نیاز مصرف کننده بود. اولین خط تولید بن مانو در 1395 آغاز به کار کرد و چندماه بعد اولین محصولات به صورت محدود در برخی فروشگاه ها عرضه شدند. پس از آن به تدریج حضور بن مانو در فروشگاه های زنجیره ای باعث آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با ویژگی های آن شد و به تدریج مورد علاقه دوست داران قهوه در ایران قرار گرفت. این مجموعه انواع دانه های سبز با کیفیت را تهیه کرده و با ماشین آلات به روز خود رُست می نماید. آسیاب و بسته بندی نیز در همین مجموعه انجام می شود که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. محصولات متنوع و با کیفیت این برند را می توانید از بسیط کالا تهیه کنید.

بن مانو یک کمپانی کوچک قهوه‌سازی بود که تصمیم گرفت تا با ارائه قهوه‌های با کیفیت و تازه، در بازار قهوه رقابت کند. این کمپانی با تمرکز بر کیفیت و مبنای عشق به قهوه، به تدریج محبوبیت خود را افزایش داد. در طول سال‌ها، بن‌مانو با تلاش و کوشش مستمر، به یک شرکت بزرگ قهوه‌سازی تبدیل شد، همچنین توانست با تیمی از کارشناسان و علاقمندان به قهوه، تجربه‌های بی‌نظیری را برای مشتریانش ایجاد کند.

معرفی محصولات بن مانو

بن مانو یکی از برترین برند‌های قهوه در ایران است و محصولات با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌دهد. بن مانو از قهوه‌های با کیفیت استفاده می‌کند و به دنبال ایجاد تجربه یک نوشیدنی متفاوت و خاص برای مصرف‌ کنندگانش است. همچنین شرکت بن مانو قهوه‌های خود را در طعم‌های مختلف از جمله قهوه‌های تلخ، شیرین، خامه‌ای روانه بازار می‌کند.

در ادامه به برخی از قهوه‌هایی که بن مانو ارائه می‌دهد اشاره می‌کنیم:

اسپرسو: اسپرسو یکی از کالاهای مهم در شرکت بن مانو و در دسته قهوه است که از دانه‌های قهوه تازه و با کیفیت استخراج می‌شود. این قهوه دارای طعم تلخ، شیرین و گاهی اوقات ترش است.

لاته: لاته نوعی قهوه است که با افزودن شیر داغ به اسپرسو ساخته می‌شود. بن مانو نیز محصولات لاته با طعم‌های مختلفی از جمله وانیل، شکلات و زعفران را به بازار عرضه می‌کند.

کاپوچینو: کاپوچینو نوعی قهوه است که با افزودن شیر سرد و خامه ساخته می‌شود. شرکت بن مانو نیز پودر کاپوچینو با طعم‌های مختلفی از جمله شکلات، فندق و وانیل را ارائه می‌دهد.

قهوه فوری: می‌توان گفت که بن مانو نیز قهوه فوری با طعم‌های مختلفی از جمله تلخ، شیرین را نیز در بازار عرضه می‌کند.

چای ماسالا بن مانو

چای ماسالا یک نوع چای سنتی هندی است که با اضافه کردن به مخلوطی از چای سیاه، شیر، عسل و ادویه‌جات مختلف مثل زنجبیل، دارچین و هل تهیه می‌شود. شرکت بن مانو نیز یکی از برترین برند‌های قهوه در ایران و در کنار عرضه انواع قهوه، تولیدات دیگری نیز دارد. چای ماسالا بن مانو دارای طعم تند و تلخی است که از عسل و شیر به‌ عنوان ملس‌ کننده طعم در این نوشیدنی، مورد استفاده قرار گرفته است.

چای لاته کاراملی بن مانو

چای لاته کاراملی یک نوشیدنی بسیار محبوب در سراسر دنیا است که با ترکیب چای سیاه، شیر، قند و عصاره‌ی کارامل تهیه می‌شود. چای لاته کاراملی بن مانو دارای طعم شیرین و کاراملی است. همچنین، طعم چای سیاه نیز در این نوشیدنی برجسته است و به تازگی به‌ عنوان یکی از گزینه‌های نوشیدنی‌های محبوب در فصل گرما و سرشار از انرژی مورد استقبال قرار گرفته است.

نورسکا بن مانو

نورسکا به دلیل دارا بودن کافئین زیاد، یک روز با انرژی و شاداب را برای شما می‌سازد. نورسکا ترکیبی از قهوه عربیکا و ربوستاست و میزان برشتگی آن، متوسط است. نورسکا محصول جدیدی از بن مانو است که از یک ایده نو نشات میگیرد و برای اولین بار این محصول در ایران تولید و عرضه میگردد.

هات چاکلت بن مانو

هات چاکلت بن‌مانو، علاوه‌ بر یک نوشیدنی خوشمزه، چاشنی اصلی شما در آشپزخانه خواهد بود که می‌توانید به روش‌های مختلفی از آن استفاده کنید. این بسته‌ بندی‌های گرمی، نشان‌دهنده تعهد بن‌مانو به ارائه محصولات با کیفیت و اقتصادی است تا شما هر لحظه‌ای که خواستید، طعم واقعی شکلات داغ را تجربه کنید.

 

کافی میکس بن مانو

استفاده از کافی میکس برای از بین بردن کسالت، خستگی و حتی خواب‌ آلودگی بعد از یک روز کاری یا بعد از انجام دادن یک فعالیت سنگین ورزشی بسیار مناسب است. کافئین موجود در کافی‌میکس به بازیابی انرژی در بدنتان کمک می‌کند. البته باید به یاد داشته باشید که نوشیدن بیش‌ از حد قهوه، کافی میکس و … برای بدن مشکلات مختلفی را به وجود خواهد آورد. بهتر است همیشه اعتدال را رعایت کنید.

 

 

 

خرید محصولات بن مانو از فروشگاه مهرایرانیان

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!